6 Mart 2014 Perşembe

Çeyize yine neler aldım?

Merhaba sevgili takipçilerimm, Yine ben çok güzel ciciler ile karşınızdayıımm.. Dayanamayıp yine bir sürü şey aldım bunlarıda koca bir koli yapmam gerek odada bir köşede bekliyorlar. ama pek koyucam yerim kalmadı sanırım artık. Herşeyi bir yere tıkmaya çalışıyorum ama alması zevkli yerleştirmesi saklaması zor bu işin :D
Bunlar emsanın miray serisi çelik tencerelerine adeta aşık biri olarak, satıcının soyulur bunuı dışı makinada yıkanmaz vb. söylemleri ve teşhir ürünlerinin bile dış boyalarının çizik olması dolayısıyla almadığım ama içimde kalan takımın hatrına aldım. Falezin seramik tencere seti, evde annemde falez kullanıyor ve gayet memnun. Zaten dükkana girer girmez öyle bir beni al diye bağırıyorlardı ki almadan çıksam olmazdı yani. Dış boyası kesinlikle çıkmaz dediler fırınlanıyormuş falan, ee zaten seramik makinada yıkanmıyor. Çelik tencere de ulaşamadığım mutluluğa seramik tencere setim ile ulaştım galiba :)) Çelik tencere de hala hem içime sinen hemde kullanışlı iyi bir model bulamadım :( tavsiyeleriniz olursa seve seve dinlerim :) ama kesinlikle mor olmalı :D
Kapakları, kapakların yanları silikon ve her tencere için takıp çıkabilen silikon kulp mevcut. Benimkiler henüz elime gelmediğinden internette bu fotoyu buldum :) bunu paylaşıyorum. O kadar mutlu oldum ki alınca gelmelerini bekleyemedim post girmek için :D
 Migrostan mutfağımda süslü kaşıklarımı koyma hayalleri ile aldığım süslü saksılarımm
 Bir anne alışverişine hoşgeldiniz :D Çok işime yarıcakmış bunlar sırf mor diye sesimi çıkarmıyorum :D Meyve sebze yıkamak içinmiş :))
 Hahaha :D anneme sordum bunu ciddi ciddi koliye koyıyım mı diye, onada ihtiyacın olucak koy tabi dedi :D Dayımın dükkanından gelme bu almadık tabiki de elektrikçinin hediyesi böyle oluyor :D çeyizine hediye aldım diye verdi elime :D
 Bu filli takımla aşk yaşıyorum. Çaydanlığına sarılıp uyumayı düşünmedim değil :D Allahım biran önce huzur içinde kullanmayı nasip etsin çok sabırsızlanıyorum o_o
 Bu bir başına fırçam ama setin diğer parçaları tamamdı spatula kek kalıplarım falan karacanın kek setini alıcam birde karacaya yolum düştüğünde tek eksiğim fırçaydı yani gözüme ilişmişken alıyım dedim :D
 Şimdilik sadece uğur böceklisini bulabildim :( bu minnoş mandallardan küçük bir koleksiyon yapmayı planlıyorum bulabilirsem :(
 Minik porselen reçellik sosluk çerezlik her ne ise :D takıntılıyım bunlara :( kaç çeşit var saymadım hiç ama hala her gördüğüm minik şeyi alıyorum, evcilik oynıcaz heralde biz evimizde :D Ama çok tatlılaaar minicik minicik :(
 Buda ne zamandır almak isteyipte ertelediğim mor kalpli tavam, migrosta indirimde görünce yeter bu kadar ertelemek dedim ve alıverdim :)
 Çeyizine metre alan başka kimse var mı allah aşkına? Çok utanıyorum :D ama dayanamadım inanılmaz  sevimli, bir adet annem bir adet benim koliye :D
 Bunlarda geçen haftaki a-101 ganimetlerim tabikide, kaç kere internetten almaya yeltenip vazgeçtiğim saklama kaplarım. İyiki vazgeçip durmuşum, sadece 1 tl ye aldım 101'den (:
Evet, büyük bir heyecanla kullanılmayı bekleyen çeyizimin yeni güzellikleri şimdilik bu kadar.
Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder