28 Şubat 2014 Cuma

süslü kutum geldi (:

Geçenlerde buseinwonderland blogunda düzenlenen süslü kutum etkinliğine katılmış ve reyhanlahersey blogu ile eşleşmiştim. Blog açarken en çok istediğim şey bu etkinliklere bol bol katılmaktı ama birkaç kere denk geldiğim bu etkinlikleri hep kaçırmıştım bu ilk oldu. Açılışı yaptık yani devamıda gelir inş :))
Bu arada sizde katılmak isterseniz şuan yine busenin blogunda makyaj çantam etkinliği var, benim makyajla pek aram olmadığından buna katılmıyorum, ama siz kaçırmayın bence (:

Gelelim benim süslü kutumun hediyelerine :) hepsi sarılı ve fiyonkluydu ama işten yorgun gelmiş halimle pek fotoğraflayamadım :( Açtıktan sonra aklıma geldi :) Bütün bu cici hediyeleri için reyhana çok çok teşekkür ediyorum *-*

Maskem, yarın pazar evde kesinlikle deneyeceğim (:
 Vücut losyonu koleksiyonumun yeni parçası oldu kendisi sabah denedim bile ^.^ Kokusuna da dokusuna da bayıldım, tekrar çok teşekkür ediyorumm.
 Kutudan çıkan herşeyin kokusu ile kendimden geçtim zaten, bu duş jelimde adeta "beni ye" diyor. Ama üzerinde beni yemeyiniz yazıyor :( Azıcık yeseydim ?
 Bir adet duş jeli daha ^.^ bunu da tatil çantamın içine koydum. İlk tatilimizde benimle birlikte gelicek kendisi ^.^
 Bu odamdaki yerini çoktan alıp kokusunu tüm odama veren lavantalarım.
 Flormar body balm'ım (:
 Çoraplarım.
 Bunlar ojeleriiim, Yeşil olana vuruldum adeta.
 Ruj almak isteyip, rengine bir türlü karar veremeyen ben için biçilmez kaftan hediye :D bana alıp vericeksiniz ben sürerim, ama seçip alamam :(
Ve makyaj temizleme pamuğum ^-^

 Son olarakta kartpostalımm, krem ve parfüm numunelerim *


İşte böyle bir etkinlikti, çok mutlu oldum çok memnun kaldım.
Daha nica etkinliklere inş :)))
Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder