12 Şubat 2014 Çarşamba

Çeyizler ..

Sürekli ilgilenemeyip, sürekli vicdan azabı çektiğim bir blog oldu bu (: Üniversite'de derse gitmediğim zamanlar bile böyle vicdan azabı çekmiyordum (:
Ama bende ki bu ilk heves sonrasında balon olup uçuyor, Kpss için bir dünya para verip bir koli kitap aldım, ama tek birinin kapağını bile açmadım nedir bu diye. Ama bunu sorun olarak kabul etmiyorum. Benim artık bir işe başlamam gerekiyor. Ama ben nedense hiçbir girişimde hiç bir arayışta bulunmuyor. Nerden geliyor bu rahatlık hiçbir fikrim yok. Paşa torunuyumda benim mi haberim yok acaba :))
İşte ben böyle bir hal içerisindeyim. Kafamda binbir tane tilki var aslında, ben kendi işimi kurmak istiyorum. İstiyorum da istiyorum yani. Neyse şimdilik hala tek işim alışveriş, gelin bakalım yine ne almışım, ne yapmışım :))

İlk olarak rengine bayıldığım ve günlük yemek takımı olarak kullanmak üzere edindiğim cici tabaklarım (:

Bayıldığım südyen kutum yeni yeni bulaştığım instagramdan alışverişten elime gelenler. (nevarsaburda) hesabında Zeynep hanım sağolsun çok güzel ilgilendi ve istediklerim elime ulaştı (:
Ve geriye kalan ıvır zıvırlar annemle dışarıya çıktığımızda alında hepsi, anneyle gidince buna da ihtiyacın olur bunada olur diye. Tam bir ihtiyaç listesi ile alışveriş yapılıyor (: normalde öyle mi, ayy bu çok güzelmiş diye ne yapcağımızı bilmediğimiz herşeyi alıyoruz :D yaani en azından ben öyle yapıyorum.
Cici Nihalem
 Hello kittyli çatallarımda (nevarsaburda) ' dan. Pembe sepette ne yapıcağımı bilmeyip bişey yaparım ama ben bunu diye aldıklarımdan :)
 Pembiş kek aksesuarlarım
 Dantel görünümlü silikon bardak altlıklarım, henüz elime gelmedi bunlar da (nevarsaburda) 'dan inanılmaz uygun fiyata aldıklarım :)) 'fotoğraf sayfasından alıntıdır'
 Bunlarıda çok istiyordum. Tedi'de öyle göz gezdirirken denk geldim ve hemen kaptım (:
 Kipanın 1 tl günlerinden elime geçen mor mikser kabım :)
 Yine kipa 1 tl'den süzgeçim :)
 İşte buda yine kipanın 1 tl günlerinden ve annemin bak buda lazım olur deyişiyle alınanlardan.
 Buda bişey koyarım ben buna ne tatlıymış diye alınanlardan :)
Şimdilik benden bu kadar
Sağlıcaklar kalın..!
Öpüldünüz..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder