23 Şubat 2014 Pazar

Yine ben yine çeyiz.

Evet, yine ıvır zıvır çeyizlerimle karşınızdayım :) Anlatıcak pek birşey yok bu aralar pek bi sıradan o yüzden hemen resimlere geçeliiim (:
Önce artık herkesin evinde çeyizinde mutlaka olan a-101 ganimetleri (:
Ben cupcake sevmediğim  için kuşlu olanları tercih ettim.
 Buda çok istediğim ve sonuncusunu bulduğum aşk tepsim <3
 
Bu ise daha önce boyner'de görüp almadığım sonra da hiçbiryerde bulamadığım karşıma pazarda çıkan sütlüğüm, onunla aşk yaşıyorum. Kendisine sarılıp uyuyabilirim.
Minnoş ciciş tuzluklarım ..
Kesme tahtam, adı kesme tahtası gerçi plastik ama :D
Bunları daçok severek aldım, servis tabağı mı ne deniyor bilmiyorum ama :D
Ve gelelim annişin aldırdıklarına, bana göre sadece mutfak var ona göre herşey :D
Pembiş pijama takımım çok tatlı
Yelek ise ben yelek giymiyorum anne diye kendimi yırtmama rağmen bu alınan kaçıncı yelek bilmiyorum bide ördürüyor :( Evlenince giyermişmişim. Ah bu anneler.
Buda annemin yaptığı ilk kurdela nakışı havlu (: devamları daha güzel olucakmış inş (:




Eveet.
Şimdilik yine bu kadar.
Yakın zamanda bir kaç büyük parça almayı düşünüyorum ama ah benim kararsızlıklarım.
Sonra pişman olurum diye büyük parçalara cesaret edemiyorum :/
Bakalım inş bir karar vericem :)
Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder