26 Ocak 2014 Pazar

Blog sahibi olmak.

Merhaba,
Evet uzun zamandır yazamıyorum, farkettimde blog yazarı olmak gerçekten emek, zaman ayırman gereken bir işmiş. Şimdi blogu açtım ve yazamayınca içimde bir eksiklik oluyor. Hep bu akşam bişeyler yazıyım, bu akşam yazıyım diye geçiyor. Böyle baştan savma yazmakta istemiyorum. Ama bu aralar morelim en dip seviyelerde nedeni ne derseniz yok yok yani bende bilmiyorum ama haftasonu açık öğretim sınavına benim okulumu ararken (hemde yanlış okulu) sevdiceğimde geç kalınca ikimizde sınava giremedik. Tam bir tuz biber olayı oldu bu. Gittim ing kursundan kaydımı sildirdim üstüne, 3 aydır kur başladı başlıcak erteliyorlar. Sinir oldum. Haftaya tercümanlık yapıcam fuarda. Tezatlığa bakar mısınız :D Madem tercümanlık yapabiliyorsun kursta işin ne diceksiniz haklısınız tabi :))
Kendimi hiç bir zaman yeterli görmüyorum, belki de bütün sorun burdan çıkıyor, bu yüzden morelim bozuluyor, bilmiyorum :/
Çok ciddili kararlar aldım bu süreçte, Süreç değil ki o haklısınız 2 günde :) Bugün okulumu buldum, sevdiceğimde buldu tabi ki :) çünkü ben minibüsle gittim, dünde demiştim beni bırak minibüsle gidiyim diye ama illa ben bırakırım diyince sonuç kötü oldu :) bugün inat yapmadı :))

Hayat bundan sonrası için ne tasarlıyor benim için bilmiyorum ama, artık onlara kavuşmak istiyorum. Belli bir düzene ihtiyacım var galiba benim. Çok çabuk hemde.

Sevdiceğimi dgs'ye hazırlıyorum, matematik çalışıyoruz sürekli, ben kpss ye çalışıyorum. Banka sınavlarını araştırmaya karar verdim ama hayat haklı galiba bana birşeyleri sunmamakta çünkü kendim için yapmam gereken şeyleri sürekli erteliyor. Kpss kitaplarının daha kapağı açılmadı, banka sınavlarına 2 haftadır bakılıcak. Neden böyle oluyor bilmiyorum, çok hazırcıyım galiba. Ama sevdiceğimi tam gaz çalıştırıyorum. İnş kazanıcaz, en azından birimiz hayallerine kavuşucak, daha sonraki hayaller ortak zaten :))

Bu arada hiç çaktırmadan kış birgünde geliverdi resmen yarın bir seminere katılmam gerekiyordu. Büyük ihtimal gitmicem çok acil çağırılmazsam, çağırılmamak için dua ediyorum :( brrrrr çok soğuk :(
Ve bitki çaylarına aşık biri olarak bu akşamın menüsü papatya çayı :) ben buna 'çayım çicek açtı' diyorum. Buz gibi havada çayım ile baharı yaşıyorum :))

Daha sık görüşmek dileğiyle..
Sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder