27 Ocak 2014 Pazartesi

Hobi bulmaca :)

O kadar çok evde kalmışım ki bu aralar, ne yapsam ne etsem diye kendime hobi arayışına girdim. İlk önce lisede yaptığım ahşap boyamamı yapsam dedim. Daha o zamanlar gittiğim bi dükkan vardı ahşap malzemeler satan attım kendimi oraya, bide ne göriyim polyester çay tabakları ve tepsilerinden getirmiş oda modaya uymuş, o zaman dedim bende bunları deniyim, Hemen bi tepsi iki tabak ve boyaları kaptım.
 Sonuç çok tatlı oldu bence ben bayıldım :) kelebekli güzel bir tepsi ve 6lı çay bardağıda misafirlerimiz için yapıcam bunlar bize özel :))
Resimde de gördüğünüz üzere kupa giydirme bir başka uğraşım oldu, çok sevimli oluyorlar ve ben evde ki bütün kupalar bitene kadar öreceğim galiba :) Bunlarda diğer minnoş kupalar.
Daha aklımda o kadar çok model var ki, biran önce yapmak için sabırsızlanıyorum :)

Boyama işinden alnımın akı ile çıktıktan sonra, dekopaja merak saldım birde ve ilk deneme yapmak için minik ahşap bir tepsi aldım, inş bitmiş halinide paylaşıcam henüz başlamadım :))
Ayrıcaaa ig'de bir arkadaş yapmış gördüm ve bayıldıııımm. Hemen bende kendime bir adet yapmaya başladım :) ne zaman biter bilinmez ama bitince çok cici bir yastık olucak :))
Annemde hiç boş durmuyor ki, ev hanıma olmak bunu gerektirir galiba. Buda annemin kurdele nakışından yaptığı runner kendisi 3-4 güne kesin biter, kadın hamaratt :))
Yün alışverişine çıktım resmen, fotoğrafta nedense çok belli değil renkleri :/ minik olanları kupa için ayırdım azıcık azıcık :) diğerlerinden de ben birer kupalık ip alıp anneme teslim edicem, gelsin şapkalar, boyunluklar :))
Şimdilik evde kaldığım süre içinde el atabildiğim olaylar bunlar, sırada kavanoz boyama ve keçe var :) sırasını beklicekler :))
Sağlıcakla kalın.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder