8 Ocak 2014 Çarşamba

Hasta mısınız? Koşun buraya.

Herkesin hastalıktan kırıldığı bugünlerde yine tamamen doğal beslenen bir insan olarak tabiki dimdik ayaktayım :)) hemde sevdiceğim evde kardeşim hasta olmasına rağmen. Kardeşime de bu çayı içirdim iki gün şuan daha iyi, iyi geldi diyor kendiside :) bende hasta olmamama rağmen her akşam içiyorum (:
Gelelim tarifee;
*adaçayı
*ebegümeci
*karanfil
*tane karabiber
*zencefil

Karabiberi 3-4 tane koyuyoruz, yoksa çok acı olur içemezsiniz :) diğerlerini göz kararı koyabilirsiniz, demliğe sıcak suyun içine atıyor demlenmesini bekliyoruz kaynatmıyoruz asla şeker kullanmıyoruz. İçemezseniz tatlı gelirse bal ekleyebilirsiniz. Eğer şekerle içerseniz mikropcuklarınıza mama vermiş olursunuz daha da hasta olabilirsiniz :(
Ben her akşam içine birkaç daha şey ekleyerek farklı tatlar yaratmaya çalışıyorum, her akşam aynı tat biraz sıkıcı oluyor :) Bu gün;

*zerdeçal
*ısırganotu
ekledim ve harika bir tat oldu.

Unutmadan, eğer hastaysanız bundan günde 4-5 bardak içmeniz lazım :) ben sadece tedbir amaçlı ve tadını sevdiğim için akşamları 1-2 bardak içiyorum.

Hepinize geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.
En kısa zamanda iyileşmeniz dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder