15 Ocak 2014 Çarşamba

Neler yaptım

Merhaba sevgili blogdaşlarım (:
Son günlerde ne yapıyorum ne ediyorum bir yazı yazıyım neler almışım bir paylaşıyım dedim koştum geldim. Bu hafta biraz arkadaşlarımla biraz sevgilimle gezdim. Her zamanki gibi alışverişin yine dibine vurdum sonra artık alışveriş yapmayı yasakladık birbirimize :) ikimizde birbirimize çekiyoruz yeter alma diye. Pazartesi günü arkadaşlarla sahilde kahvaltı yaptık adeta bir yazdan kalma gündü suratıma vuran güneş ve gözümü alan deniz eşliğinde kışın ortasında kendimi yazda hissettim huzur doldum.
Yeni kararlar aldık bu hafta bir sürü, Ben iş aramaya üşendiğim için çalışıyımda kpss ye giriyim bari dedim :) ee bunda sevdiceğimin etkisi var aslında dgs ye giricek çünkü kendisi bende onu matematik çalıştırıcam en az 30 net sözüm var (: Bende dedim hazır böyle sınav psikolojisine girip çalışıcakken bende kpss çalışıyım dedim. İnternetten kitaplarımı sipariş verdim bile gelir gelmez bir çalışma moduna giricem, alışverişide biraz azaltıcaz galiba en zor kısmıda bu zaten :)
Tüm bunları düşünürkende evde bişiler yapıyım oyalanıyım keçe mi yapsam ahşap mı boyasam derken annem elime tutuşturdu havluyu :)
Naptın derseniz, iki gün dayandı bana ve sonuç bu oldu.
Aslında benim çok içime sinmedi böyle ayılıp bayılamadım :) ama annem çok beğendi. Renk olsun dedim bende işte 2 günümü iyi doldurdu ama zaman nasıl geçti anlamadım. Uçlarına da renkli minik çicekli dantel örücek annem o zaman daha da cici olur belki :)
Dışarı çıktığımızda yine hobi markete gittik mi sevdiceğimle ahşap bişiler almayı planlyordum bir baktım polyester çay bardakaları ve tepsileri de var, hoop direk onları aldım ahşaplara bakmadım bile, boyamak için sabırsızlanıyorum. Postumu bitirip hemen ona başlıcam ve tabiki sonuçtan sizi haberdar edicem :)
Bu arada 1000 parça puzzle mı da bitirdim yapıştırdım sevdiceğimde çerçevelicek. Çercevelendikten sonra sizlerle paylaşırım :)
Evde de biraz hamaratlıklar yaptım bu sürede tabiki
Pasta mı isterseniz? Hemde çift katlı.
Mum ışığında kestane keyfi yaptık (:
Anneme mevlüt için tam bir gün boyunca 15654 tane sarma sardım.
Bol bol köpeklerimde oynuyorum bu aralar, çok mutlu çok huzurluyum. Bir insanı bu kadar huzur dolduran başka birşey daha olamaz. Bakışlarında ki o masum sevgiyi görmek şapşal hareketleri ile ilgilenmek çok zevk alıyorum. Çakılın sürekli uyuyakalması, tam bir uykucu :) size bir kaç uyuyan çakıl serisi hazırladım :))

 Her türlü poziyonda uyuyabiliyor kendisi :)) hatta bazen ayakta düşüyor uyuyup, horluyor falan :)
Buda uyuyan tarçın. Ah köpek sahibine çekermiş, benim köpeklerin hepsi uykucu :))

Son olarakta alışverişe gelicek olursak :)
Daha önce aldığım küçük pembe kuşların yanına büyük beyaz kuş aldım önce :)
Limon çatallarına acaip takmış durumdayım 100lerce alabilirim.Çok sevimliler. Bu şimdilik 2.
İlk fotoğraf çerçevemide aldım :) 4 mevsim fotoğraflarımızdan bir seri yapıp koymayı planlıyorum :)
Her çeyizin olmazsa olmazı can-canan kaşıklarımda kolilerde ki yerini aldı :)
  Şampuan almaya gitmiştim, elidorun kampanyası varmış saç fırçası hediyeymiş. Evde de bi sürü fırça olduğundan annem al çeyizine koy dedi, Çeyizi konan her iğne içindeki umutları sevinçleri arttırıyor sanki insanın hep onları kullanacağım günlerin hayalini kuruyorum. Buda ilk çeyiz fırçam :D
Cici cici kumbaralar aldım, dekor amaçlı ama kumbara olarakta kullanırım belki bilmiyorum :) Pembeli mutfağa, kırmızılı yatak odasına, köpüşte salona. Yani bu benim şimdilik yaptığım plan illaki değişir :)
Ve sonunda kendime ojelerimi sığdırıcak kocaman bir kutu aldım, ojelerimi dizdim bile, çok güzel çok düzenli oldu rahatladım :)

Şimdilik benden bu kadar dostlar, ben boyama yapmaya gidiyorum :) kitaplarım gelince hobiye fırsat kalmıcak sanırım. Yani inş öyle olur çalışabilirim.
Sağlıcakla kalın.
Öpüldünüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder