11 Ocak 2014 Cumartesi

çeyiz alışverişi vol.bilmem kaç

Merhabaaa, Sürekli bir koşuşturma olduğum son günlerde aldıklarım da birikmiş sanki (: hemen bir post gireyim de beni unutmayın dedim (:
O zaman çok konuşmadan bol resimli bir post sizi bekliyor, buyrun o zaman cicişlerime (:
Öncelikle çok istediğim ama bizim burda ki a-101'e gelmeyen askılarımdan bahsedeyim (: çok istedim gittim yoktu tekrar gittim gelmicek dediler, üzülmüştüm ki kardeşim kuzenime gitmişti 1 hafta sonra falan ama şansıma son bir tane kalmış aradı beni abla kremrengi var ama istiyor musun diye dedim içimde kalıcağına kremrengi olsun nolucak :D ben yılbaşı tatilindeyken bizim burayada gelmiş, kardeşimde gitmiş iki tanede pembe almış yılbaşı hediyesiymiş öyle diyor (: çok mutlu oldum sonunda benimde bol bol oldular :))
 Yine ben tatildeyken annemin boş durmayıp, görüp beğenip alıp yatağımın üstüne bıraktığı ve tabiki mor baharatlığım.
 Bunlarda annemin her eve lazım diye tabir ettiği sade cam olan ne takımı olduğunu bilmediğim (servis takımı diyebiliriz galiba) set. Bunları evde de biz hep mevlütlerde falan kullanıyoruz bende aynı işlevi evimde de devam ettirebilirim diye düşünüyorum :D Benim sevdiceğim renkli porselen sevmiyor zaten kanseronjenmişmiş. Ben onlardan yemek yemem diyor napıcam bilmiyorum :D
 Bunlarda yine annemin farkettimde hiç süsün mumun yok senin diye aldığı mumlarım ^.^

Buda aşık olduğum nihaleem.
 Salata kaşıklarım
Silikon kek kalıplarınada karşı olan sevdiceğime güzel güzel kekler pastalar yapabilmek için kek kalıplarım.
Ve son olarak bunlarda yine a-101 ve bim çıkartmalarından nasibini alanlar (:

 İşte böylee, ufak ufak emin adımlarla (:
Sağlıcakla kalın.
Öpüldünüz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder