13 Aralık 2013 Cuma

Annesiz ev çok zor :(

Anneannemin şekeri çok yüksek olduğu için hastaneye yatırdılar, bir sürü ilaç veriyorlar yanında da refakatçı kalması şartmış. Annem bi haftadır yok :/ Ev bana kaldı aman allahım nasıl zor geliyor herşey yok yemeği yok pazarı. Bugün pazara çıktım, alışveriş yaptım, geldim yemek yaptım. Babam da sözde aşçı ama ona kalsa hergün makarna yiyip şişicez :))
Dumanı üstünde mis gibi mercimek çorbam :)) Bizim evin favorisidir kendisi en çok yapılan, en çok sevilen, en çok yenilen. Yapınca 5 kilo birden yapıyoruz :) şimdi bu pazartesi annem gelene kadar yeter bize :))) eee babam aşçı dedim, benim hamaratlığım bu kadardı yanına yapılıcak yemekler babadan  olucak tabi ki :)

Pazara çıktım demiştim başında dimi ^.^ alışveriş yapmıcaktım ama napıyım çok tatlılar :( pazarcı amcada bana indirimini de yaptı hepsini 20 tl'ye aldım sadece. İşte cicilerim ;
 Buda çok cici ama zaten alıcaktım, bugünde o kadar pazar alışverişi yaptım yoruldum kendime hediye olsunlar dedim. Şimdi bide pembe kek fanusu lazım bunlara :)) Yeni birşey alıyorsun hemen alıncak birşey daha çıkıyor, ne zor iş arkadaş bu ya :)) bi o kadar da zevkli ama.
Bu kuşlardan istiyordum, aslında kuş olması şart değil ama böyle çok pastel açık renk tatlı birşey istiyordum, mutfakta kullanmayı düşünüyorum ama yerleştirirken fikrim değişebilir, Bide büyük boyu var bunların ama ben onu aynı renk istemiyorum başka renkte yoktu başka zaman bulursam morunu alıcam, böylece mutfağımla büyük bir uyum içinde olucaklar ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder