17 Aralık 2013 Salı

Bir izin günü klasiği

Sevgilim izin günü olan salılar bizim için alışveriş günüdür ^.^ Arada bi sinema da iyi gider dedik, "Bu işte bir yanlızlık var" a gittik. Ay gitmez olaydııık uzun zamandır izlediğim en kötü filmlerden biriydi yani. Gitmeyi düşünen varsa sakın gitmesin derim boşu boşuna 2 saatinize yazık. Düğün-derneği de beğenmemiştim çok ama bunun üstüne mükemmelmiş gibi bir his oluştu yani (:
Sonra porland'a gittik çok zevk alıyorum orda dolaşmaktan, ikea gibi kimse başına da gelmiyor en güzeli (: Sevdiceğime 6'lı bir bardak takımı aldık işyeri için. Kendimize de istediğim ama geçen sefer almadığım %50 indirimi görünce direk saldırdığım Mr. right Mrs always right kupalarını aldık (:
Çok tatlılar ama tanesi 2,35 gibi bişeydi :D Evet farkındayım aşırı ucuz :D

Sonra eve geldim ve ben evde yokken gelen bir kargo faciası ile karşılaştım yine :( Hep diyorum açın bakın kontrol edin diye ama yok. Ben evdeyken gelenlerde kırık olmuyor nasıl bir terslikse, Kargo güzel paketlenmiş aslında ama bence konulurken kırıkmış patlıcanlı mutfak tezgah üstü setimin kirli kaşıklığı kırık geldi :( çok üzüldüm çünkü çok beğenmiştim :/ ve görünce daha da beğendim internette durduğundan daha güzel gözüküyor inş ellerinde vardır başka ve değişim yapabiliriz :/ yarın kargoyu arıcam gelip almaları için ups kargo ile gelmiş ürünler ve yakın hiçbiryerde yok şubeleri hep çok ters, uzak. Umarım gelip alırlar :( Onun dışında kek kalıplarım minnacıkmış resmen ama olsun patlıcanlı çatallarımda harika (: daha önce paylaştığım patlıcanlı havluluk ve kaşıklığımla beraber çok güzel bir takım oldular :) diğerlerinin yenisini gönderirlerse :(

Kek kalıplarını şimdi güzel pastalar, kekler yapmak için aldım diğerleri hoop çeyizeydi ama değişimden sonra hoop olucak inş :/

Ve bir başka kargoda sevgilimden (: yine kolye almış bana sevdiceğim, bu gidişle yeni evimizde benim takılarım için ayrı bir oda kurucaz :))

Aslında yapıştırsam mı ki diye düşündüm ama, öyle de sağlam olmazki şimdi ben onu evimde kullanana kadar taşı sakla falan tekrar kırılır ki :( of :(

Siz sağlıcakla kalın, bütün kargolarınızın sağlam gelmesi dileklerimle.
Öpücükler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder