22 Aralık 2013 Pazar

Mor mutfağımın pembeleri

Mor mutfağımda pembeye doğru bir kayış yaşıyorum galiba, ama mor öyle bi renk ki her istediğinizi bulamıyorsunuz işte. Mesela ben hiç mor çay bardağı takımına rast gelmedim. Ayrıca özel olarak çeyiz alışverişi yapmadığımı söylemiştim, daha en az 2 sene var çünkü. Ama görünce ve uygun olunca dayanamayıp alıyorum tabi. Bu süreçte ki en büyük yardımcım da A-101 sanırım (: Yine işte bugün A-101'e gidem ben ve payıma düşenler (:

Minnoş şeker ötesi çay bardakları ve tabaklarım (: 2 takım alıp 12'ye tamamladım.
Bunlardan da 12 tane aldım, Su yada çocuklu misafirler için çocuklarına meyve suyu koymak için bunları kullanırım hepsi takım olsun dedim (:
Bu bayıldığım minikleri çayın yanına kuruyemiş koymak için aldım (: 12 tane de bunlardan.
Bu cicişte şekerliğimiz (:
 Evet misafirlerim için hazırım galiba artık. Ne dersiniz?

Bunu da evimde kuracağım minik barım için aldım aslında (: kokteyllerimin üzerini süslemek için kullanıcam.
Genel bir bakışla bugünkü alışveriş sepetim (: (: (:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder