24 Aralık 2013 Salı

Çeyiz alışverişi

Salı günleri sevdiceğimin izin günü olduğundan bahsetmiştim dimi? Evet, evet bahsetmiştim (: Bugün günlerden salıydııı.. Ve tabiki sevdiceğimle dışarıya çıktık nargilemizi içtiiikk. Sonra alışverişe.
Ama nasıl talihsiz nasıl şanssız bir insansam bi kazak bide yelek beğendim, hayır hayır beğenmedim aşık oldum adeta vee bilin bakalım ne oldu ikisininde bedeni yoktu şimdi ben ağlamıyım da kimler ağlasın a dostlar? Neyse ki tiffany'de standart boy olarak üretilmiş olan kazaklardan birini beğendim sonunda ve kendime bir adet birşey almış oldum.
O kadar yumuşak ki dokusuna aşık oldum aslında ve malesef üstümde büyük durmayan denediğim tek üründü :(
Eee kendine bişey bulamayan bir ben ne yapaar? Çeyizine bişeyler bulur tabi ki (:
Aslında bunların uçuk pembesini çok beğendim ama sevdiceğim beğenmedi, bide diğer seramik tava setimde bu renkti o yüzden minnik tenceremi ve derin sos tavamıda bu renk aldım. Porland'dan aldım %50 indirim vardı bi çok üründe çok güzel şeyler var ya beni hep sevdiceğim frenliyor (: yoksa  mağazayı alıp çıkıcam yani :D
Bunlar dün akşam tantitoniden almaya çalıştığım ama nedense ödemesinde sorun yaşayıp bir türlü alamadığım peynir bıçaklarım. %50 indirim. kaçar mı? kaçmaz tabiki :) sepetee :)
Eee yılbaşı noel birazda konsept olsun :) noel babalı kupacığım (:
Bunlar annişin hediyesi mor mor (:
Son olarak migrosta bulduğumuz sevgilimin aşık olduğu shot bardakları (: Bir takım ona bir takım benim çeyizee (:

Bir salı gününün ve alışverişin daha sonuna geldik, hepinizi çok öpüyor, iyi akşamlar diliyorum (:
Sağlıcakla kalın.. (:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder