7 Aralık 2013 Cumartesi

köpeklerimle tanıştınız mı?

 Bu postumda sizi köpeklerimle tanıştırmak istiyorum :))


Kendileri benim ilk göz ağrım prensesim olur. "Lora" yaklaşık 4 senedir benimle olup,kendisi aşırı kıskançtır. Cinsini bilmiyorum sokakta bulup almıştım, hayvanların parayla alınıp satılmasına karşıyımdır zaten.
Gülümsemesi ile ünlüdür kendisi, beni her gördüğünde o kadar güzel sırıtıyor ki, bi insanı başka ne bu kadar mutlu edebilir diyorum bazen.





Kendileri "Çakıl" olup benim yakışıklımdır, adeta bir ilgi delisi olup saatler boyunca kucağımda oturtup sevsem gıkını çıkarmaz. henüz bir sene olmadı kendileri benim hayatıma gireli. Bunun cinsi pincher ama tabikide bunlar satın almadığım için hiçbiri has değil. 





"Tarçın" bizim yaramaz kızımız, bu kadar oyun delisi olunamaz herhalde bazen beni çok kızdırsada ben hepsini aşığım. Kendisini bahçeşehirde hasta ve çok kötü bir durumd dışarıya atmışlar, e-5'in kenarında bulduk. Yine henüz bir sene olmadı kendisini bulalı yazdan beri bizimle :)




 "Zeytin"  minik yaramaz bir oğlumuz daha kendisi de aynı şekilde 1 yıl olmadı geleli :) hepsi benim bebeklerim.


Veee "Çapkın"  kendisi köyde babaannem(kırklareli) de duruyor, çok sık gittiğimiz için zaten biraz özlem duysamda bizim evimiz büyük köpek için pek müsait değil :(  her zaman ki gibi kırma golden kendisi yine yuva arayan birilerinden alınarak sahiplenildi, ismi gibi çok çapkın ve oyun delisi olur. Kendileri ile hep özleştiğimiz için beni gördüğü zamanlar baya bi yoruluyoruz.



Buda anneannemde duran eşşek sıpası "Zorba" kendisini sokakta bulduğumda daha yeni doğmuştu yürüyemiyordu bile düzgün :) 2,5 senedir bizimle kendileride anneannem bize çok yakın ve müstakil bir evde oturduğu için zorbacıkta ona arkadaşlık yapıyor. Anneannemin ilk köpeğinin adıda zorbaydı araba çarpmıştı ona da :( adı da ordan gelir kendilerinin. Çok aşırı güçlü bir köpek kendileri bir keresinde anneannem palete bağlamış zincirini paleti de sürekleyerek gelmişti bizim kapıya şapşal :)) 


 Buda sevdiceğimin güzel kızı "Kivi", yazın çakılla ikisini çiftleştiricez inş, minik minik yavrularımız olucak :))

İşte şimdilik minik köpek ailem bu kadar :)

             Buda inş bi 10-20 yıl sonra ki halim :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder