15 Aralık 2013 Pazar

Bir pazar günü

 Sabah erken kalkılan pazarlar her zaman güzeldir :) ama mecbur değilsem eğer hiçbir zaman erken kalkamam, erken kalkmak çok zor birşey değil mi? İşte bu pazar açıköğretim sağolsun sabahın köründe kalktık sevdiceğimle önce beni okuluma bıraktı sonra kendi okuluna gitti. Bişey söylemek istiyorum ama korkuyorum bu açıköğretim ne kolay şeymiş ya (: 80 soru 30 dk da çözdüm çıktım, sevdiceğimi bekledim sonra migros vardı okulun karşısında oraya gittim eee girilen yerden boş çıkmak olmaz dimi ? İşte bu güzellikleri aldım, Aslanlı kardeşimin galatasaray delisi olduğu için beğenir dedim tamda tahmin ettiğim gibi hangisini istiyorsun dedim aslanlı olanı seçti (: ee filli olana ben vurulduğuma göre zürafa da sevdiceğime kaldı (:
Sonra daha yeni geziyordum tam alışveriş moduna girmiştim ki telefonum çaldı sevdiceğimde çıkmış sınavdan çıktım bende geldi aldı beni kahvaltıya gittik misler gibi çokta acıkmıştım (: üstüne de tramisularımızı yediiik, ama hiç benim gibi güzel yapamamışlardı yani beğenmedik :D
Sonra hava mis napılır, indik sahile bir güzel deniz havası almaya dolaştık biraz oturduk sonra cafeye nargile içmeye. Ne renk nargile geldi dersiniiiz ? Tabiki mor ^.^
Sonra kalktık ee güneşin tadını birazda köpüşlerimizle çıkarıyım dedim (: 
Gıdıktan sevilmeyi çok seviyoruz biz (:
Beyaz patilerine öldüğüm *-* Tam bir prenses kendileri.

Köpeklerimle dünyanın en güzel saatlerini de geçirdikten sonra bu gün benim için mükemmeliğini tamamlamış oldu. Haa birde geçenlerde sevdiceğimle aradığımız ve bulamadığımız büyük yazılı kolyelerden bulmuş almış.. Cool olanı bana uygun görmüş kendileri (:
Çok sevmek, çok sevilmek.Herkesin başına gelmeli. Allah herkese nasip etsin inş.
Benim pazar günüm böyle bitti.
Sağlıcakla kalın.
Öpüldünüz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder