6 Aralık 2013 Cuma

İşte ben.

22 yaşında yeni mezun olmuş, henüz iş arama aşamasına bile geçmemiş, bu konuda üşengeçliğin sınırlarını zorlayan, sevgilisine çok aşık, bu aşkta kaynaklı olarak sanırım son aylardan buralarda da gördükçe çeyiz konusuna merak sarmış, ama daha nerden baksan bir 2-3 yıl var önümüzde :) ama insanın kendi evini düşünerek hayal ederek birşeyler alması o kadar zevkliymiş ki, bu zevki tattıktan sonra bırakmak çok zormuş. 3 sene sonra allah izin verirse evlendiğimizde 3 evi donatıcak bir eşyam olucak bu gidişle :D :D 

Ama tabikide henüz sırf çeyiz alıyım diye dışarı alışverişe çıkmıyorum, gezerken görüp gözümün takıldığı şeyler olursa alıyorum, gezmek kelimesinin karşısında sözlükte benim adım yazmalı aslında :)) öyle bir deliyim..

Son olarak sizi bıktıracağım en önemli konu "köpeklerimm" ben sevgilim ve annemden sonra onlara aşığım. bütün hepsi benim olsa şikayet etmem ama şimdilik henüz 3 tane :(

Bu kadar çok yazılı olmıcak diğer postlarım merak etmeyin resimlerimle şenlendiricem buraları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder