23 Aralık 2013 Pazartesi

Bir hastane günlüğü

Daha önce anneannemin hastanede olduğundan bütün ev işlerinin bana kaldığından bahsetmiştim :( Pazara çıktığımda bile adeta bir alay konusu oluyorum, evin annesi sen mi oldun diyorlar :)) Tabiki bunlar hep işin tatlı tarafları annem 15 gündür anneannemin yanında hastanede kalıyor, Bugün bende gittim hem çamaşır götürmeye hem ziyaret etmeye ve birkez daha anladım hastaneler insanı daha çok hasta ediyor. Kadının bütün kolları mosmor olmuş suratı sapsarı renk kalmamış.
Annem anlattı hemşirelik okuyan öğrencileri getiriyorlarmış kolundaki damara bulcam diye 10 kere sokup çıkarıyorlarmış iğneyi birde aralarında gülüyorlarmış yine mi bulamadın diye, yanında yatan kadın açtı kolunu gösterdi onunda mosmor onada aynı şekilde stajyer biri gelmiş uğraşmış uğraşmış damarını bulamamış en son hocası almış elinden bulmuş takmış. Hepsi kolları mosmor resmen denek olarak kullanıyorlar insanları. 15 gündür şekeri düşürmeye çalışıyorlar hergün serumlar ilaçlar ama hiçbir etki olduğu yok.
Yani anlayacağınız bu hastaneler gerçekten bir halta yaramıyor, hele hemşirelerin suratsızlığı o hasta hastane havası ve kokusu insanı daha da hasta ediyor.
Allahım kimseyi düşürmesin.
Beni türk hekimlerine emanet edin demişler zamanında ama ben kendimi kendimden ve annemden başka kimseye emanet edemem sanırım.
İnsan hayatı o kadar değersiz görülüyor ki bu ülkede insan şaşıyor, ama sömüren çalan parası olanda sonuna kadar yaşatılıyor. bknz: İbrahim Tatlıses. Adam kafasına kurşun yedi kaç ayda ayağa kalktı.
İşte bu ülkenin her alanında olan bir gerçek bu, paranız da değil çok fazla paranız yoksa ölmeyi hakediyorsunuz yaşamanıza gerek yok.

Allahım hepinize bol bol sağlık versin.
Ne hastane ne de doktor yoluna düşürsün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder