14 Aralık 2013 Cumartesi

Yılbaşı postum olsun istedim :)

Öncelikle yılbaşına hazırlık postum olsun istedim bir adet :) yılbaşını hiç evde geçirmişliğim yok aslında, çocukluk zamanlarını saymıyoruz. Benim gibi gezme delisi bir insan nasıl evde durabilir ki zaten. Ama ilerde kendi evim olunca evimi süsleyip çok güzel partiler yapıcam inş ^.^

O zaman çok uzatmadan gelelim evde yapılan yılbaşı süslerineee... 
Keçenin bu kadar mübarek birşey olduğundan haberim yoktu ^.^ Bir keçe alışverişine mi çıkmalıyım acaba ? İçi dolu halleri boş halleri hepsi çok tatlı, ve sanırım yapılışı kolay gibi duruyor, hiç denemedim çok yorum yapmak istemiyorum ama öyle hissettim ^.^
Bunlarda hiç malzeme aramadan evinizde kesinlikle bulunan yumurta ve tuvalet yada havlu kağıt rulosundan yapabiliceğiniz dünya tatlısı ciciler :) Şaşı gözleri ile çok tatlılar ama eğer bir agaçım olsaydı yumurtayı kesinlikle denerdim :)) ama bir ağacım bile yok :(
Vee bildiğimiz boya yada yumurta fırçası ile yaratabiliceğimiz güzellik :)) hatta silikon yumurta fırçaları ile renkli sakallı noel babalar yapabiliriz :) rengarenk yılbaşı :))
Bunlarda annem gibi hamarat olan bayanların hemen yarım saat gibi bir sürede yapabiliceği örgü süsler ve ponpon süsler :) ponpon kardan adamlar çok tatlı değil mi? ben bayıldım. Pembe burunlu topta favorilerimden pembiş pembiş :))
Son olarak olmazsa olmaz kar küreleri :) kavanozdan yapılmış. İçine küçük oyuncaklar yada ağaç dalı koyarak yapabiliriz, karları sanırım kavanozun camlarına yapıştırmışlar yoksa havada durmasını nasıl sağlarız çözemedim ama kavanozun camlarına yapıştırabiliriz ufacık pamuk yada ip parçaları.
Benim yılbaşı ağacımda mor olurdu adlı resim ile son vermek istiyorum postuma :) yok yok şaka çok tatlı gözüküp beni çeksede yılbaşı dediğin yeşil, kırmızı, beyazdır :)
Geçen sene yılbaşı ojelerimide sizinle paylaşmak isterim ^.^

Size öpücüklerime sunarken, şans dileklerinizi bekliyorum. Yarın açık öğretim sınavım var malum :) nerden esipte bir heves yazıldım onada bilmiyorum, bide bugün gittim çanta bile almadan ales, kpss gibi olur diye meğersem hiçbirşeye bakmıyorlarmış az kalsın kalemde almıyordum da son anda aldım allahtan :) bugün ki sınavlarım iyi geçti zaten üniversitedeyken gördüğüm dersler hepsi bakalım yarında inş iyi geçer (Ben hiç çalışmadım da nasıl olsa gördüm bu dersleri diye) Tamamen şans yani (:
Yine çok yazdım, hepinizi öpüyor iyi geceler diliyorum :*

Bu arada hediyeleşme etkinliklerini çok kıskanan bir insan olarak eğer hali hazırda bitmemiş bir etkinlik bir birşey varsa haber verirseniz yanaklarınızdan öperim ^.^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder