12 Aralık 2013 Perşembe

Ben yine alışveriş yaptım.

Yılbaşına kadar paramı çok harcamamam lazım aslında. Sevdiceğimle yılbaşı tatilimizde harcıcaz çünkü hepsini ama yine dayanamadım :) Kardeşimin arkadaşına doğum günü hediyesi ve yılbaşı çekilişleri için hediye bakarken bi baktım ki ben daha çok şey almışım :))

Gelelim aldıklarımaaa ...
Önce mandallarım, ay daha şimdiden mandal ne alaka bence de ne alaka yani ama bilmiyorum nerden kaptırdım ben kendimi alışverişe  :) ama çok hoşuma gittiler, benim gibi sürekli mandalları kıran biri için ideal bence :)
Bu alışverişin aşık olunulan parçası olur kendileri, alttaki minik resimde gördüğünüz gibi bildiğimiz soyucu bıçak bu ama bayıldım :) hep tezgahımın üstünde olucağı kesin kendilerinin :)
Parmak koruyucularım internette hep görüyordum ama çok kararsız kalıyordum alsam mı almasam mı işe yarar mı diye, 1,5 tl ydi. İşe yaramazsa yaramasın düşünceğine al denersin dedim ve aldım :)
Bunu biliyorsunuzdur; salep, nescafe, süt, sütlaç gibi şeylerin üstüne şekil yapmak için.Buda aklımda kalıcağına çeyizimde dursun diye alındı.
Mor ölçü kaşıklarım ve dondurma kaşığım. Sırf mor diye aldıklarım bunlarda, çünkü biliyorum ki o plastik dondurma kaşığını kırıcam ben :)) dondurma sert yani oda sert plastik kesin kırılır.

Bu çeyize değil, yılbaşına :))  Yılbaşı tatilinde sıcacık sıcacık kendisi ile ısınıcam :)
Bunlarda anneme alındı çok tatlı birer kulaklık olucak kendileri :))
Buda bitince olucağı minik tatlı panda kulaklık, Salı günü sevdiceğimle alışveriş yaparken gördüm alalım dedi 25 tl ydi :) dedim annem onu bi gece de bitirir o kadar para verilir mi :) ve 5 tl ye aldığım iplerle ve annemin emeği ile bi kardeşime bi bana iki tane yapıcak :) Kardayım galiba :))
 Şimdilik bu kadar alışverişimiz yılbaşına kadar başka yapmamam lazım galiba :( kendimi tutabilirsem tabi :O
Sağlıcakla kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder