11 Aralık 2013 Çarşamba

Limango siparişlerim sonunda geldi.

Twitterdan biraz limangoyu kötülemek bu konuda çok etkili oluyor :) hemen sipariş numaram istendi mail atıldı, ertesi gün kargoya verildi. Bugünde cicilerime kavuştumm.. Beklemekten ne aldığımı unuttuğum güzelliklerime hep beraber göz atalım :)
Kırık gelen ürünlere artık alıştığım için kargo gitmeden kontrol ediyorum artık, hiç kırık çıkmayınca kargocu bile şaşırdı hatta :) ilk defa hepsi sağlam kargo getirdim diyor :))


Önce alırken aşık olduğum havluluk kaşıklıktan başlayalım :) moruda patlıcanıda çok seviyorum ki ben ^.^ Başka bi sitede de patlıcanlı tezgah üstü seti bulmuştum sabunluk kirli kaşıklığı, süngerlik falan :) onu da aldım ama daha gelmediler patlıcanlı bir tezgah üstü takımım oldu yani :)

Buda yine mor çift katlı kurabiyeliğim :) plastik cam arası bişeyden yapılmış :) 
Bunlar 3'lü fırın kabım tabiki de mor :) beklediğimden biraz ufak geldiler ama yine de çok tatlılar.
Bunlar da yine mor olan yardımcılarım :) 6 parça :)
Vee son olarak ister nihale ister meyve sepeti buda çok istediğim bir parçaydı gerçekten görüldüğü kadar şıkmış :)





Ay böyle şimdiden bisürü şey koliyle eve gelince kendimi yarın evlenicekmiş gibi hissediyorum :))


Şimdilik bu kadar gelecek alışverişlerde görüşmek üzeree :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder