9 Aralık 2013 Pazartesi

İnternet alışverişi

İnternet alışverişi günümüzde artık en pratik alışverişlerden sanırım, oturduğunuz yerden bir sürü mağazayı gezip, bir sürü markaya bakıp, fiyatları karşılaştırıp, en uygun ve en beğendiğiniz ürünü alabiliyorsunuz. Ancak gel geleliiimm kargo beklemek :( İşkence adeta.

İnternet alışverişinin yeni yeni bağımlısı olmaya başlamaktayım ama yine de bana sorarsanız Limango asla tercih edilmemesi gereken bir site, hem aldıklarımı ertesi gün markafoni'de daha düşük fiyata buldum ki bu küçük bi detay ama 10 gündür kargo bekliyorum kampanya biteli 8 gün oldu. Hala tedarik aşamasında yazıyor.
*****
Bunun dışında yakaladınyakaladın.com tık tık. Çok uygun fiyata çok tatlı ürünler bulabiliyorsunuz, kargo 2 günde hemen elinize geliyor, ayrıca kırık gelen okuma gözlüğümü üşengeçliğimden 1 hafta sonra geri göndermeme rağmen karşı ödemeli kargosu ile iki günde yine yenisini gönderdiler.
 Bu gözlük resmen en büyük sevgilim oldu. Gece kitap okuduktan sonra kalkıp ışığı kapatmaya üşenenler için bire bir, ayrıca hiç göz yormayan ışığı çok hoş. Elektrikler kesildiğinde ise evde çok büyük bir havanız oluyor :)) baktığınız her yer aydınlanıyor.
 Benim gibi takı delisi için çok ideal bir ürün buda.

 Çok büyük hayallerle aldığım bu ürünü ise hayal ettiğim gibi kullanamıyorum. Çünkü her renk ojede şekil çıkmıyor yarım çıkıyor tırnağa tam basılmıyor. Benim gibi büyük hayaller kurarsanız üzülürsünüz. Almanızı tavsiye etmem, ben hala elimle yapıyorum şekillerimi daha güzel oluyor :)
 Kupasını kimseye kullandırmak istemeyenler için işyerlerin vb yerlerde ideal, tıpasını at cebine çantana, kullanabilen olursa kullansın :))

İşte bunlara benzer orjinal ürünleri çok uygun fiyata alabilirsiniz yakaladınyakaladın.com'dan ayrıca günün fırsatlarından 1 tl'ye mp3 te almıştım zamanında kardeşime :):) hergün bi fırsata göz atmakta fayda var :)
*****
Ve yeni keşfettiğim mompery.com tııık.tüm ürünlerde kargo bedava olması nedeniyle bir anda herşeyi alma isteği duyduğum ama genel olarak anne-bebek ürünleri olan bir site.


Ben bulabildiğim bir kaç çok tatlı mutfak ürününü hemen sepetime attım kargomu bekliyorum şuan perşembe günü kargolanıcak yazıyordu, kampanya bitiminden sonra bakalım söylenen zamanda ve sağlam olarak ulaşabilicek miyim cicilerime :)
*****
Bunların dışında herkesin bildiği ve alışveriş yaptığı markafoni ve morhipo bana göre en kaliteli alışveriş siteleri. hem kargo hem ilgi. Ama yazımın sonunda tekrar eklemek istediğim Limango Pişmalıktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder