8 Aralık 2013 Pazar

son günlerde alınan ciciler

Ufak tefekte olsa beğendiğim şeyleri dayanamayıp alıyorum tabiki, daha doğrusu mor olan gördüğüm herşeyi alıyorum :))

Bunlarda sevdiceğimle haftasonu çıktığımız gezmeceden ve annemle hastaneye gittiğimizde sonuçları beklerken gezdiğimiz market alışverişlerinden gözüme takılıp sepetimde kendini bulanlar :)

Ne zamandır almak istediğim hem mor hemde çok yer kaplamıcak ufak, hem doğrayıcı hem mixer bir arada pratik olucağını düşündüğüm, bir ara almak için gittiğimde bulamadığım ama haftasonu indirime girmiş halde görünce hemen sepete attığım cicişimm :)

 Narenciye sıkacağımda aynı şekilde ne zamandır aradığım ama bir türlü rengini bulamadığım bir parçaydı. Pembesini görünce artık mor aramaktan vazgeçip sonra pembesini de bulamam diye hemen kaptım :)) Pembe de çok tatlı değil mi ama ?

Bunlarda mor kestane çizeceğim, limon sıkıcağım, yan soyacağım, mor olan buz kalıbı bulamadım :( ama mor pembe uyumunu seviyorum pembe kalpli buz kalıbım ve ceviz kıracağı klasik olarak heryerde gri malesef :(



Bunlarda deichmann'da ki indirimden benim payıma düşenler pembe leopar 12 tl diğer ikisi 10 tl :) biri tabi ki de mor :)


Buda tatlılığına dayanamayıp aldığım kalpli şal askım :) Limango outletten sadece 3 tl ye aldım :) Limango'dan daha bir sürü siparişim vardı ama sağolsunlar geç göndermek konusunda bir dünya markasılar.


Şimdilik bu kadar :)) inş yeni cicilerde görüşmek üzere ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder