18 Aralık 2013 Çarşamba

Yüzük takıntısı

Bu blog çok zevkliymiş, yani bilmiyorum yazmak çok zevk veriyor insana (: hergün yeni birşeyler yazmak istiyorum :) Bugünde bol resimli bir postla karşınıza çıkıcam ve size 'benim yüzük dünyam'ı tanıtıcam. Aslında bir zamanlar takının hiçbir türünü kullanmazdım, ama birden bire bi yüzük takıntısı geldi bana. Yüzük takmadan bakkala bile gitmez oldum :) tabi onu kolyeler, bileklikler izledi :) küpe hala hiç kullanmam bir tane bile küpem yoktur :O belki vakti gelince biranda küpe aşkıda gelir :D ama henüz yok. Tıpkı makyaj sevdası gibi. Ben hiç makyajda yapmam, zaten becerememde palyaço gibi oluyorum :D bi rimel bi eyelıner'dan fazlasını süremeye kalkınca :)) Çok konuştum gelelim fotoğraflara :)

Burda çoğunluk kırmızı olarak bir kombinasyon oluşturmaya çalıştım :)
 Burda en büyük sevgilim olan morlarım ve örgü yüzüklerim. Örgü yüzükleri anneme ördürmüştüm kendim çok tatlı oldular her beğenen arkadaşıma bir sürü dağıttığım için bende 2-3 tane kaldı :)) kışın çok kullanışlı (: Metal olmadığı için buz gibi olmuyor çünkü :)
 Bunlar kurtarıcı yüzüklerim, Hiç birşey uyduramadığımda bunlara sarılıyorum 5-10 tanesini birden takıyorum tabiki :) minnak yüzükler tek başına takılmaaaz (:
 Bunlar eskitme renkli olanlar filli olan aşk yaşayarak aldığım ve her taktığımda yeniden aşık olduğum yüzüklerden biri, onun dışında beyaz taşlı olanda çok kurtarıcı her kombinasyona uyuyor :)
 Çiftli yüzüklerde benim takmayı çok sevdiğim sevdiceğimin ise her seferinde ama elini tutamıyorum diye isyan ettiği yüzüklerim (: Taşlı sade olan şık kombinasyonlar için (: Bıyık modasından nasibini alan ben için bıyıklı yüzük (: Sincaplı olanda aşık olduklarımdan biri..
 Taşlı olanlar doğal taş sevdamın yüzükleri ve kurtarıcılardan bazıları yine (: Yapraklı olanda çok şık duran ve aşık olduğum yüzüklerden biri (:
 Rengarenk olanlarda yine çok sevdiklerim arasında, renkli kombinlerin vazgeçilmezi :) Kelebek sevdamın ürünlerini de burda görebiliriz (: Mavi kulaklı yüzüğümde şekerin şekeri ^.^
 Deniz kabuklu yüzüğümde çok sevimli değil mi ? Ona da bir anda vurulmuş ve almıştım. Siyah kocaman yüzüğümde siyah kombinlerimin vazgeçilmezi :) ben hiç saat takmam ama yüzük şeklinde olucaksa tabiki de hayır diyemem :) hello kitty ve kiraz da çocuk ruhumun yansımaları. Ve sevdiceğimin baş harfi olan A 'lı yüzük. Onuda takmayı çok seviyorum aslında *-*
 Buda benim için çok değerli olan takmaya kıyamadığım yüzüğüm (: (:
Şöyle bir genel bakış atarsak,şimdilik bu kadar yüzük koleksiyonumu geliştirme çabalarım devam etmekte tabiki :))
Ayrıca sandık şeklinde ki yüzük kutusu da kendi yapmış olduğum bir kutu. Çünkü bir türlü düz dizili koyabiliceğim birşey bulamadım yüzüklerimi bende aldım ince uzun bir sandık içine de süngeri ona uygun dar parçalar halinde kestim ve kadife kumaşla kapladım üstünü heryerini ondan sonra kutunun içine koydum ve kendim için yaptığım dünyanın en kullanışlı şeylerinden biri oldu :):)

Sağlıcakla kalın.
Öpüldünüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder